WAŻNE! – nowe zasady odbioru odpadów budowlanych

Mieszkańcy nie mogą  obecnie korzystać z jednego kontenera na zmieszane odpady budowlane. W związku z wymaganiami   Ustawy o odpadach, Polkowicka Dolina Recyklingu będzie podstawiała dwa kontenery. Jeden na odpady gruzu, betonu i innych odpadów mineralnych a drugi na pozostałe odpady budowlane.

Pozostałymi odpadami budowlanymi są m.in.: rurki PCV, taśmy i folie malarskie, płyty gipsowe, kleje, farby, futryny metalowe, gumoleum, styropian, panele itp.

W związku z powyższymi zmianami mieszkańcy, którzy planują remont muszą posegregować wytworzone odpady budowlane i odpowiednio się ich pozbyć. Można to zrobić na kilka sposobów:

  •  wynająć dwa kontenery: jeden na gruz, drugi na pozostałe odpady budowlane,
  •  wynająć kontener na gruz, a pozostałe odpady budowlane oddać w jednym z funkcjonujących PSZOK-ów,
  • wszystkie wytworzone odpady budowlane posegregować i oddać na PSZOK-u.

Mieszkańcy, którzy chcą skorzystać z usługi dodatkowej na podstawienie i odbiór kontenera na gruz i beton lub kontenera na pozostałe odpady poremontowe zgłaszają zapotrzebowanie na usługę wywozu telefonicznie pod nr 76 847 91 30, drogą elektroniczną na mail: bok@pdr-bok.pl, pisemnie lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta Polkowickiej Doliny Recyklingu, przy ul. Dąbrowskiego 2 w Polkowicach.

Koszt usługi podstawienia i odbioru kontenera wynosi:

  •  poj. 1m– 320,00 zł,
  •  poj. 3m– 450,00 zł,
  •  poj. 7m– 590,00 zł.